Πέμπτη, 26 Μαΐου 2022
Νέοι Καιροί | Neoi Kairoi
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΑΓΡΙΝΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΑΓΡΙΝΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
No Result
View All Result
Neoi Kairoi | Νέοι Καιροί

Ο Αγρινιώτης που άφησε άφωνη την Volkswagen – ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ

21 Οκτωβρίου 2021
σε Αυτοκίνητο
0
Μοιραστείτε στο FacebookΜοιραστείτε στο TwitterΜοιραστείτε στο Google

Τεχνικός της ΕΡΤ έφτιαξε το σκαθάρι των ονείρων του

Το 2007 ο κ. Γιάννης Ζιόβας αγόρασε στην τιμή των 600 ευρώ έναν σκαραβαίο του 1970. Μετά από εννέα χρόνια μεθοδικής εργασίας σε μια αποθήκη στο Αγρίνιο, το αυτοκίνητο όνειρο για πολλές γενιές εργαζόμενων απέκτησε νέα μορφή και μια σύγχρονη ελκυστική εικόνα.

ΣΧΕΤΙΚΑΑΡΘΡΑ

Γιατί η Volkswagen έχει «προσλάβει» 50 πρόβατα σε εργοστάσιό της ;

Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας ήταν το επίσημο site της Volkswagen ν’ ασχοληθεί με το μοντέλο που δημιούργησε ο Αγρινιώτης ηλεκτρονικός και να ζητήσει λεπτομέρειες για την κατασκευή του.

Είναι το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη χρονική διάρκεια παραγωγής, το θρυλικό σκαθάρι της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1936 ύστερα από ειδική παραγγελία του Χίτλερ που ζήτησε ένα αυτοκίνητο με συγκεκριμένες προδιαγραφές προσβάσιμο στο εργατικό δυναμικό της χώρας.

Ακριβώς γι’ αυτόν λόγο πήρε τον τίτλο «αυτοκίνητο του λαού» και έγινε το όνειρο για εκατομμύρια οικογένειες σε όλο τον κόσμο. Ακόμη και σήμερα για πολλούς νέους οδηγούς είναι το πρώτο τους αυτοκίνητο. Για τον κ. Γιάννη Ζιόβα, τεχνικό της ΕΡΤ, αν και δεν ήταν το πρώτο έγινε σίγουρα το αυτοκίνητο των ονείρων του.

Ο σκαραβαίος πριν την μεταμορφωση

«Από μικρός είχα το μεράκι. Έχουν προηγηθεί κι άλλες δουλειές ανακατασκευής και μετατροπής. Το κλασσικό αυτοκίνητο είναι το χόμπυ αλλά και η μεγάλη αγάπη μου.

Το σκαθάρι είναι κλασσικό και όποιος ασχολείται θέλει να αποκτήσει κάποια στιγμή ένα τέτοιο μοντέλο.Κι εγώ μεγάλωσα βλέποντας το να κυκλοφορεί στους δρόμους. Ήταν το οικονομικό όχημα πολλών δεκαετιών. Το 2002 αγόρασα ένα πολύ φθηνό σκαθάρι πάνω στο οποίο έκανα τις πρώτες δοκιμές.Άρχισα την σχεδίαση και την κατασκευή των πρωτοτύπων χρησιμοποιώντας σαν υλικό το ξύλο.Αφού ήμουν σίγουρος ότι μπορούσα να πετύχω αυτό που είχα ονειρευτεί, προχώρησα στην αγορά του αυτοκινήτου που βλέπετε σήμερα. Βρίσκεται σε εργαστήριο δικό μου στο Αγρίνιο.Ο μεγάλος όγκος δουλειάς βγήκε τα δύο χρόνια που ήταν κλειστή η ΕΡΤ. Εκείνη την περίοδο ξέδωσα στο αυτοκίνητο.Από τότε που έκανα το site ziovasbugster.com – υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση. Πήρα την πρωτοβουλία και έστειλα mail στην Volkswagen και επικοινώνησαν μαζί μου. Η συγκεκριμένη οροφή γίνεται για πρώτη φορά στο σκαθάρι και όπως ανάφεραν εντυπωσιάστηκαν από τις λεπτομέρειες».Χρειάστηκαν πολλές ώρες απασχόλησης σε ένα μικρό συνεργείο με βασικό εργαλείο τα χέρια του και κάποια απλά μηχανήματα. Από τον σκελετό μέχρι το εντυπωσιακό σαλόνι, αυτό το αυτοκίνητο σε προσκαλεί να το οδηγήσεις.Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το πως ένας ηλεκτρονικός χωρίς ειδικές γνώσεις στο σχέδιο κατάφερε να σχεδιάσει από την αρχή ένα αυτοκίνητο. Ο Γ. Ζιόβας εξηγεί στην εφημερίδα «ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ» πως, παρά τις δυσκολίες, δεν σκέφθηκε στιγμή να παρατήσει το όνειρό του.

Μετά τη μεταμόρφωση

«Ήθελα να ασχοληθώ και επαγγελματικά με τις μετατροπές. Ανέσυρα τις σχολικές γνώσεις στο σχέδιο από τότε που πήγαινα στο Τεχνικό Λύκειο. Πάντα μου άρεσε το σχέδιο, πρέπει να ομολογήσω όμως ότι αντιμετώπισα πολλές δυσκολίες.Έπρεπε να υπολογίσω πολλές λεπτομέρειες με μεγάλη ακρίβεια. Η μετατροπή του σκαθαριού σε roadster με αναδιπλούμενη σκληρή οροφή ήταν μεγάλη πρόκληση για μας. Αποδείχτηκε αρκετά δύσκολο project.

Έπρεπε σχεδιαστικά να βρεθεί ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός, μεταξύ του σχήματος της οροφής και των διαστάσεων των δύο τμημάτων της, ώστε και το αισθητικό αποτέλεσμα να είναι το καλύτερο δυνατό αλλά και πρακτικά να μπορεί να αποθηκευτεί στο χώρο της που, πριν, βρίσκονταν το πίσω κάθισμα.

ADVERTISEMENT

Έπρεπε λοιπόν να υπολογιστούν πάρα πολλά πράγματα με πολλή μεγάλη ακρίβεια, όπως για παράδειγμα το χαμήλωμα του παρμπρίζ, οι διαστάσεις της οροφής, τα σημεία των αρθρώσεων της, το ύψος των roll bars κλπ.

Ο Αγρινιώτης που μεταμόρφωσε τον παλιό του σκαραβαίο
Ο σχεδιασμός έγινε από την αρχή με την σκέψη να μπορεί να παράγεται σε μορφή κιτ ώστε με τις κατάλληλες οδηγίες να μπορεί κάποιος να μετατρέψει το σκαθάρι του σε coupe – roadster όσο το δυνατόν πιο οικονομικά.

ADVERTISEMENT

Θέλω να επισημάνω ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για την παραγωγή του κιτ και ότι η μετατροπή έχει κατοχυρωθεί ως κοινοτικό σχέδιο».

ΠΗΓΗ:dinfo.gr

# ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ: AYTOKINHTOVOLKSWAGENΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Ρωσία αναβιώνει την παραγωγή των σοβιετικών Moskvich
Αυτοκίνητο

Η Ρωσία αναβιώνει την παραγωγή των σοβιετικών Moskvich

Έως τις 30 Ioυνίου η σύνταξη Σχεδίων Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων
Αυτοκίνητο

Έως τις 30 Ioυνίου η σύνταξη Σχεδίων Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων

Καλαμάτα και Κεφαλονιά μεταξύ των ομορφότερων περιοχών του κόσμου για οδήγηση
Αυτοκίνητο

Καλαμάτα και Κεφαλονιά μεταξύ των ομορφότερων περιοχών του κόσμου για οδήγηση

Tesla: Ο 4ος κολοσσός της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας;
Αυτοκίνητο

Tesla: Ο 4ος κολοσσός της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας;

Ροή Ειδήσεων

Αγρίνιο

Υπεγράφη το Προεδρικό Διάταγμα για την καθιέρωση της 11ης Ιουνίου ως επίσημης αργίας του Αγρινίου

Οικονομία

«Φωτιά» οι τιμές των οικοδομικών υλικών

Κόσμος

Κρ. Λαγκάρντ προς Κ. Μητσοτάκη: Υπέρ των πολιτών η φορολόγηση των υπερκερδών

Ελλάδα

Τέλος η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα σχολεία

Αγρίνιο

Η ομάδα Ακορντεόν παρουσιάζει στον κινηματογράφο ΕΛΛΗΝΙΣ «στου σπιτιού μας την αυλή »

Αγρίνιο

Τελετές λήξης τμημάτων της Κοινωφελούς επιχείρησης του Δήμου Αγρινίου

Εκκλησία

Επίσκεψη Ιερόθεου στο Παπαστράτειο Γυμνάσιο Αγρινίου

Αγρίνιο

Άγιος Δημήτριος Αγρινίου: Εκδήλωση για τη θυσία των προγόνων μας

Πολιτική

Βουλή: Υψηλοί τόνοι αντιπαράθεσης για τον κλιματικό νόμο – Αύριο ψηφίζεται από την Ολομέλεια

ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ελλάδα
Αιτωλ/νία
Αγρίνιο
Κόσμος
Αθλητικά
Υγεία
Εκκλησία
Καιρός

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Πολιτική
Εξωτερική Πολιτική
Κυβέρνηση

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τεχνολογία
Επιστήμη
Περιβάλλον
Αυτοκίνητο
Lifestyle

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γενικό
Ναυτιλία

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γενικό
Εκδηλώσεις
Ιστορικά Αφιερώματα
Τέχνη - Γράμματα

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας και μείνε ενημερωμένος για όλες τις σημαντικές ειδήσεις.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEOI-KAIROI.GR    |              

Όροι χρήσης   |   Πολιτική Απορρήτου   |   Κέντρο Απορρήτου   |   Επικοινωνία

Copyright © 2021 Νέοι Καιροί / neoi-kairoi.gr. All rights reserved.

Created by

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΑΓΡΙΝΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    • ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΕΣ – ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    • LIFESTYLE
  • ΑΠΟΨΕΙΣ

© 2022 Neoi Kairoi | Νέοι Καιροί - Created by Vasilik Marga.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ρυθμίσεις απορρήτου
Όνομα Ενεργοποιημένο
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Μπισκότα
Χρησιμοποιούμε τα Cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο δικτυακό τόπο.
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Αποδέχομαι | Αρνούμαι | Κέντρο απορρήτου | Μάθετε περισσότερα σχετικά με την Πολιτική των Cookies