Κυριακή, 1 Οκτωβρίου 2023
Νέοι Καιροί | Neoi Kairoi
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΑΓΡΙΝΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΑΓΡΙΝΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Δεν βρέθηκαν αποτελέσματα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Neoi Kairoi | Νέοι Καιροί

Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες κι ένα τέταρτο ,σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΡΓΟΣΕ

18 Σεπτεμβρίου 2021
κατηγορία: Ελλάδα
0
Μοιραστείτε στο FacebookΜοιραστείτε στο Twitter

Στον στόχο της ΕΡΓΟΣΕ να εκσυγχρονίσει το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας αναφέρθηκε από το βήμα του 2ου Thessaloniki Helexpo Forum ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Βίνης.

Σύμφωνα με τον κ. Βίνη, η ΕΡΓΟΣΕ διαμορφώνει Περιφερειακό Hub Logistic Μεταφορών, ενώ πρόσθεσε ότι ολοκληρώνεται η σηματοδότηση και η τοποθέτηση των σχετικών συστημάτων στη σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνα-Θεσσαλονίκη και το δρομολόγιο θα εκτελείται σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο.

ΣΧΕΤΙΚΑΑΡΘΡΑ

Χατζηδάκης: Καμία σκέψη για αύξηση των φορολογικών συντελεστών

Εγκαίνια για το καινούριο καφέ – μπαρ «Κιμωλία» στο Αγρίνιο

ΤΕΕ και Παναιτωλικός παρουσιάζουν την πρόταση αναπλάσεως της περιοχής πέριξ του γηπέδου

”Frogs”:Η πρώτη ταινία στην αρχαία ελληνική γλώσσα σύντομα στους αθηναϊκούς κινηματογράφους

Στόχος του επενδυτικού πλάνου που υλοποιείται, είναι η Ελλάδα να διαθέτει ένα εκσυγχρονισμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, ανταγωνιστικό προς τα γειτονικά κράτη, επισήμανε ο κ. Βίνης, στην ενότητα «Η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων μεταφορών και υποδομών στην Ελλάδα» και σημειώνοντας ότι την τελευταία 24ετία η παραγωγή σιδηροδρομικών έργων «απέτυχε» στη χώρα μας, με τις επενδύσεις να ανέρχονται σε 5,5 δισ. ευρώ, συμπλήρωσε ότι «τους τελευταίους 24 μήνες σχεδόν, θα έχουμε παράγει σιδηροδρομικά έργα ύψους 4 δισ. ευρώ».

Διευκρίνισε ότι εφαρμόζοντας το εθνικό στρατηγικό σχέδιο μεταφορών που «συνδιαμορφώθηκε από όλες τις κυβερνήσεις», έχουν μπει σε τροχιά υλοποίησης τα εξής έργα: προχώρησε η διαγωνιστική διαδικασία του έργου που θα ολοκληρώσει τα συστήματα της σηματοδότησης και βελτιώσεις στη γραμμή Θεσσαλονίκης μέχρι και τα σύνορα στην Ειδομένη, μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου θα υπάρχουν οι οριστικές για την αναβάθμιση του τμήματος Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και με ηλεκτροκίνηση, μέσω ενός διαγωνιστικού μοντέλου της ανταγωνιστικής διαδικασίας, προχώρησε ο σχεδιασμός για την άμεση σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο, καθώς και η αναβάθμιση και η δημιουργία του προαστιακού της Δυτικής Θεσσαλονίκης.

ADVERTISEMENT

Παράλληλα, όπως είπε: «Προχωράμε επιτέλους το οραματικό έργο της σιδηροδρομικής Εγνατίας που θα συνδέσει νότια τη Θεσσαλονίκη με την Ξάνθη και λίγο πιο βόρεια την Αλεξανδρούπολη με το Ορμένιο» και «έτσι θα κλείσουμε τη διασύνδεση με τη λοιπή Ευρώπη του σιδηροδρομικού δικτύου», διευκρίνισε. Επιπλέον, στην τοποθέτησή του σημείωσε ότι κεντρικός σχεδιασμός αποτελεί να προχωρήσει η ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής σύνδεσης των κεντρικών λιμένων της χώρας μας με το κεντρικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Μεταξύ άλλων, επισήμανε ότι το επενδυτικό πλάνο της ΕΡΓΟΣΕ περιελάμβανε και άλλα 800 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου και σημειώνοντας ότι από αυτά δημοπρατήθηκαν τα 500 εκατ. ευρώ, εξέφρασε την πεποίθησή του ότι μέχρι τις αρχές του 2022 θα ακολουθήσουν και τα άλλα 300 εκατ. ευρώ.

ΠΗΓΗ: iefimerida.gr

#TAGS: ΑΘΗΝΑΕΡΓΟΣΕΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης: Παραδίδεται στις 17.00 στην κυκλοφορία το αποκλεισμένο τμήμα
Ελλάδα

Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης: Παραδίδεται στις 17.00 στην κυκλοφορία το αποκλεισμένο τμήμα

Ρίο – Αντίρριο: Παρατείνεται έως το Σάββατο η δωρεάν διέλευση των οχημάτων
Ελλάδα

Ρίο – Αντίρριο: Παρατείνεται έως το Σάββατο η δωρεάν διέλευση των οχημάτων

«Θα παρακαλάμε για γαλα και γιαούρτι τους επόμενους μήνες»
Ελλάδα

«Θα παρακαλάμε για γαλα και γιαούρτι τους επόμενους μήνες»

Αρκούδα επιτέθηκε σε 67χρονο στην Άρτα
Ελλάδα

Αρκούδα επιτέθηκε σε 67χρονο στην Άρτα

ADVERTISEMENT

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ελλάδα
Αιτωλ/νία
Αγρίνιο
Κόσμος
Αθλητικά
Υγεία
Εκκλησία
Καιρός

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΑ

Πολιτική
Εξωτερική Πολιτική
Κυβέρνηση

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Τεχνολογία
Επιστήμη
Περιβάλλον
Αυτοκίνητο
Lifestyle

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Γενικό
Ναυτιλία

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Γενικό
Εκδηλώσεις
Ιστορικά Αφιερώματα
Τέχνη - Γράμματα

ΕΓΓΡΑΦΗ NEWSLETTER

Κάνε εγγραφή στο newsletter μας και μείνε ενημερωμένος για όλες τις σημαντικές ειδήσεις.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ NEOI-KAIROI.GR    |              

Όροι χρήσης   |   Πολιτική Απορρήτου   |   Κέντρο Απορρήτου   |   Επικοινωνία

Copyright © 2021 Νέοι Καιροί / neoi-kairoi.gr. All rights reserved.

Powered by

  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΑΓΡΙΝΙΟ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
    • ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
  • ΚΟΣΜΟΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΕΚΚΛΗΣΙΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΤΕΧΝΕΣ – ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • ΚΑΙΡΟΣ
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
    • LIFESTYLE
  • ΑΠΟΨΕΙΣ

© 2022 Neoi Kairoi | Νέοι Καιροί - Created by Vasilik Marga.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Ρυθμίσεις απορρήτου
Όνομα Ενεργοποιημένο
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Μπισκότα
Χρησιμοποιούμε τα Cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο δικτυακό τόπο.
Google Analytics
We track anonymized user information to improve our website.
x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.

Αποδέχομαι | Αρνούμαι | Κέντρο απορρήτου | Μάθετε περισσότερα σχετικά με την Πολιτική των Cookies